Handelsbetingelser for Børnlille ApS
VIRKSOMHEDSOPLYSNINGER
Børnlille
Vestergade 6
7200 Grindsted
TLF: +4528892437
CVR: 41494107
BETALING
Børnlille ApS modtager online betalinger med; Visa/Dankort, Mastercard, Visa Electron, Maestro.
Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes eller det virtuelle produkt er oprettet med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.
Ved betaling med Visa Electron og Mastercard Debit, som er debitkort, vil betalingen blive reserveret på din konto i overensstemmelse med vilkårene for dit kort, indtil vi trækker eller afviser betalingen.
Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.
Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning: Denmark – Kroner (DKK)
Børnlille ApS benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.
Børnlille ApS’s egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL protokol.
BØRNEPENGE-BETALING
Vi tilbyder at købe på kredit og betale ved børnepengeudbetaling.
Dette gælder kun ved betaling med Dankort eller VISA. Hvis du betaler med Mastercard, VISA Electron eller lignende vil beløbet blive reserveret på din konto.
Du kan maks lægge en ordre på 6000 kr. med kreditmulighederne.
Hvis en vare nedsættes i kreditperioden, vil prisen ikke blive ændret når pengene hæves. Vi forholder os retten til at sende en rykker, hvis det ikke er muligt at hæve pengene den pågældende dag. Hvis dit kort spærres i den mellemliggende periode, og du ikke giver os besked, men lægger en ny ordre på dit nye kort, vil du blive opkrævet et indsigelsegebyr på 200 kr. Det betyder, at hvis på den pågældende dag ikke kan hæve pengene for ordren, eller de efterfølgende bliver debiteret hos os fra NETS, vil vi sende dig en rykker, som skal betales omgående. Sker dette ikke, vil sagen bliver overdraget til inkasso.
Kredit ydes pr. ordre, og du skal derfor betale for kreditydelsen pr. ordre, hvis du har flere ordrer på kredit.
Returnerer du varer fra en ordre købt med børnepenge-kredit, skal du være opmærksom på, at oprettelsesgebyret IKKE frafalder.
Beløbet trækkes fra din konto på aftalte børnepenge-udbetalingsdato ELLER først kommende hverdag.
LEVERING
Leveringstiden for din ordre er 1-4 hverdage (afhængigt af den leveringsform du har valgt).
Leverings område: Danmark.
Du er dog velkommen til at skrive en besked til os, hvis vi skal levere i udlandet.
Børnlille ApS afsender varer med følgende: GLS – Privat, GLS Erhverv og GLS – Pakkeshop.
Ved køb over 500 kr.* er fragten gratis – og ellers koster fragten fra 40 kr.
Du vil altid modtage et track and trace nr. så du kan følge din pakke, fra vores lager og hjem til dig.
RETUR
Hvis du ønsker at returnere en varer, er dette naturligvis muligt indenfor 14 dage.
Hvis du ønsker at returnere en vare, skal du være opmærksom på følgende hvis du vil være sikker på at kunne få pengene retur:
1. Varen må ikke have tegn på slid, skader eller pletter. Varen må ej heller lugte af udefrakommende dufte såsom parfumer eller røg.
2. Eventuelle mærker/tags skal blive siddende på tøjet.
3. Sko skal leveres tilbage i original skoæske
Når du er klar til at returnere skal du gøre følgende:
1. Gå ind på vores hjemmeside og find returformularen i bunden af siden eller følg dette link: RETUR-FORMULAR
2. Print denne returformalar og udfyld den. Har du ikke en printer bedes du skrive de nødvendige oplysninger ned på et stykke papir og vedlægge.
3. Pakke varen i original emballage som angivet ovenfor – og pakke varen forsvarligt ind, så den ikke beskadiges under transport.
4. Send nu din vare til vores adresse via. dit fortrukne fragtfirma:
Børnlille ApS
Vestergade 6, 7200 Grindsted
Mail: info@boernlille.dk
Tlf.: 28892437
Ønsker du at sende pakken til en pakkeshop er dette også helt okay.
I dette tilfælde SKAL du vælge: ‘Floh’ i Grindsted.
Det er ikke tilladt af vælge DAO-hjemmelevering når du sender en pakke retur til os,
da vi ikke er på adressen i det tidsrum hvor disse leveres og dermed ikke kan sikre pakken.
IKKE AFHENTEDE PAKKER I PAKKESHOP
Hvis du mod forventning ikke afhenter din pakke i den valgte pakkeshop indenfor tidsfristen – og vi dermed modtager den retur hertil, skal vi gøre opmærksomme på, at det koster et returfragt-gebyr på 49 kr.
Ønsker du pakken afsendt igen, vil vi opræve dette returfragt-gebyr (49 kr.) samt ny fragt (40 kr.).
Ønsker du derimod vi tager pakken retur, vil vi returnere beløbet for dine varer minus returfragt-gebyr på 49 kr.
FORTRYDELSESRET
Der gives 14 dages fuld fortrydelsesret på varer købt på hjemmesiden med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.
Den 14 dages periode starter den dag hvor ordren er leveret eller afhentet i pakkeshoppen.
Returpakken skal være afsendt senest 14 dage efter du har modtaget/afhentet pakken.
Returneringsomkostninger afholder du selv.
VARENS STAND MED RETURNERING
Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder at du må prøve varen på samme måde som hvis du handlede i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til Børnlille ApS at vurdere varens stand.
REKLAMATIONSRET
Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation.
Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Børnlille ApS i rimelig tid efter varens modtagelse.
Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt.
Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.
Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening eller brug af produktet.
Vi vil typisk bede om at du sende en mail med vedhæftet billede af fejlen, således vi kan sende reklamationen videre til eventuel leverandør/producent.
KUNDE- OG PRIVATLIVSPOLITIK
Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.
For at du kan indgå aftale med Børnlille ApS, har vi brug for følgende oplysninger:
– Navn
– Adresse
– Telefonnummer
– E-mail adresse
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos Børnlille ApS og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.
Direktøren og de ansatte for Børnlille ApS har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.
Den dataansvarlige i Børnlille ApS er: Annie Bundgaard Kristensen
Vi opbevarer og transmitterer ikke kunde-oplysninger krypteret.
Som registreret hos Børnlille ApS har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til info@boernlille.dk.
COOKIES
På https://boernlille.dk anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.
Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, se vejledningen på Webshop Cookies og Privatlivspolitik.
LOG-STATISTIK
Vi bruger en log-statistik på https://boernlille.dk, hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.
Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere Børnlille ApS’s hjemmeside.
FORBRUGERBESKYTTELSE
Læs mere om din beskyttelse som forbruger når du køber via en PensoPay betalingsløsning:
https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/
Klagemuligheder
Ved klage skal vores e-mail adresse angives: info@boernlille.dk samt hjemmesiden du har købt varen på.
En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus (Link).
For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform; ec.europa.e